DUK

/
DUK

Norėdamas grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Jūs-Pirkėjas BŪTINAI TURITE užmegzti ryšį su mumis – nes kartu spręsti iškilusius klausimus yra greičiau, produktyviau ir smagiau!

Norite grąžinti kokybišką prekę? Žinoma, galite! Tik prašome grąžinant prekę laikykitės šių sąlygų:

  • Prekė turi sugrįžti pas mus tvarkingai įsitaisiusi originalioje pakuotėje.

  • Svarbu, kad prekė nebūtų sugadinta ir išlaikytų savo prekinę išvaizdą. Jokio etikečių plėšymo ar apsauginių plėvelių nuplėšimo, gerai?

  • Prekė turi būti ne tik graži, bet ir nenaudota – jokių dėmių, jokių naudojimo žymių.

  • Visa, kas buvo dėžutėje, turi likti dėžutėje. Visos dalys ar priedai turi būti kartu, nes vienas be kito jie tiesiog negali gyventi.

  • Nepamirškite pateikti įsigijimo dokumento (sąskaita ar patvirtinantis el. laiškas) – tai lyg bilietas į sėkmingą grąžinimo nuotykį!

Mes – Pardavėjas turime teisę nepriimti prekių, jei Jūs nesilaikote šių sąlygų. Taigi, laikykitės taisyklių ir Jūsų grąžinimas bus toks sklandus, kaip pasivaikščiojimas saulėtą dieną!

O jeigu gavote nekokybišką prekę? Mes visomis akytėmis stengiamės sužiūrėti, kad tokių prekių nebūtų, tačiau kartais neįlįsi į dėžutės vidų pažiūrėti. Nesijaudinkite, visada ją nemokamai pakeisime kokybiška, sumažinsime kainą arba grąžinsime už ją sumokėtus pinigus – viskas sklandžiai ir be rūpesčių, nes papildomo streso niekam nereikia.

O rimtesnis tekstas grąžinimo tema slepiasi šioje nuorodoje: Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės.

Šiuo metu pas mus galite atsiskaityti per savo banko elektroninės bankininkystės sistemą (jungiama per PaySera) – AB „Swedbank“ bankas, AB bankas „SEB“, Luminor bank AS Lietuvos skyrius, AB „Šiaulių bankas“, Revolut (LT), AS Citadele banka.

O jeigu Jums smagiau daryti pavedimą – tai tiesiog užsakymo lange pasirinkite atsiskaitymo būdą „Paprastu pervedimu arba grynaisiais banke“ ir gavę užsakymo patvirtinimo laišką su išankstine sąskaita, perveskite reikiamą sumą į mūsų sąskaitą. Būtinai nurodykite užsakymo numerį, kuris bus nurodytas patvirtinimo laiške.

Duomenis pavedimui galite rasti čia: Prekių pristatymas ir apmokėjimas.

Mes visada laukiame Jūsų laiškų info@danukokrautuvele.lt arba skambučių +37060477919 –  nesvarbu, apie ką jie bebūtų! Su džiaugsmu patarsime, paaiškinsime, išspręsime bet kokią problemą ir dar šiek tiek paplepėsime. Jūsų klausimai mums yra kaip mažos nuotykių kelionės!

Viskas priklauso nuo to, kas vyksta su Jūsų užsakymu. Jei jis dar neapmokėtas, galite žongliruoti juo kaip tik norite! Jei apmokėtas, nedelsdami susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@danukokrautuvele.lt arba telefonu +37060477919 ir mes stengsimės kuo greičiau viską sutvarkyti. O jei jis jau išsiųstas – deja, mūsų magiškasis paštas jo atgal negrąžina.

Prekes į Jūsų pasirinktą paštomatą pristatys uoliai dirbantys superherojai: Omniva (2.99 EUR) ir LP Express (2.99 EUR) – visi pasiruošę skubėti pas Jus per 2-4 d.d., kad užsakymai būtų įdėti į paštomatus kaip įmanoma greičiau!

Beje, jei Jūsų užsakymo suma siekia 65 EUR ar daugiau, pristatymas bus visiškai nemokamas! Juk visada smagu gauti kažką nemokamai – tai kaip maža dovana be progos!

Šaukštai nepopiet, jei Jūsų užsakymas dar nepradėjo kelionės. Susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@danukokrautuvele.lt arba telefonu +37060477919 ir mes nedelsdami pakeisime paštomato adresą. Jei Jūsų užsakymas jau iškeliavo, paštomato keitimas dar galimas, bet už tai gali prireikti papildomo mokesčio. Bet kuriuo atveju visada kviečiame susisiekti su mumis info@danukokrautuvele.lt ir tikrai rasime išeitį.

0
    0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę